-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Tryg:
Salgssjef Bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
Kompakt og leken Alpine
Alpine skal stå for alt det lystige fra Renault-konsernet i årene fremover. Dette kan blir merkets rimeligste alternativ.
At Renault mener alvor med Alpine bekreftes av at alle Renaults sportslige aktiviteter, som Formel 1 og Le Mans, nå er kledd opp i Alpine-blått.
Vi fortalte i sommer om merkets fremtidsambisjoner som blant annet innebærer at det blir helelektrisk. Klikker du deg tilbake vil du også finne renderinger av flere kommende modeller.
Modellen vi viser rendering av i dag blir trolig merkets rimeligste bil, men det betyr ikke at den blir kjedelig.
Bilen skal baseres på den kommende Renault 5 som skal gjenopplives i elektrisk innpakning og som vi allerede har fått en forsmak på – senest på bilutstillingen i München i september.
Dere som husker Renault 5, forgjengeren til Clio, vet også at den kom i noen meget potente versjoner med turbo, og det er nok i denne retningen Alpine tenker når de planlegger sin nye kompaktmodell.
Les også: Ambisjoner hos Renaults sprekeste
Regn med at Alpine A5 blir en bil som vekker oppsikt i trafikken med sportslige detaljer og egenskaper som et senket chassis, en front som nærmest slikker bakken, bredere skjermer, bakvinge, spesialfelger og egne Alpine-farger. Og selvsagt et sportslig interiør.
Mens en gjenfødt Renault 5 får en moderat drivlinje med rundt 130-140 hestekrefter kan du regne med at Alpine-versjonen vil få det dobbelte – muligens kombinert med firehjulsdrift.